Słodkie prezenty - Sprawdź

Cześć

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 na odstąpienie od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

1.Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. 

2.Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:

a.pisemnie na adres: Abrazo Polska Sp. z o.o., Pegaza 14,  80-299 Gdańsk;

b.w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@laflora.pl;

c.w formie telefonicznej pod numerem telefonu: (+48) 58 739 51 99.

3.W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na koszt zwracane towary na adres: Abrazo Polska Sp. z o.o., Pegaza 14,  80-299 Gdańsk. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten <<formularz zwrotu>>. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.

4.Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.

5.Produkty produkowane na indywidualne zamówienie oraz szybko psujące się nie podlegają zwrotowi. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na jego właściwości.  

6. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie. https://laflora.pl/regulamin

W razie pytań, napisz na nasz adres: biuro@laflora.pl - z pewnością Ci pomożemy. 

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

1.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

a.pisemnie na adres: Abrazo Polska Sp. z o.o., Pegaza 14,  80-299 Gdańsk;

b.w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@laflora.pl;

c.w formie telefonicznej pod numerem telefonu: (+48) 58 739 51 99.

2.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

W tym celu Możesz skorzystać z naszego <<formularza reklamacji>>. 

3.Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

4.Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. https://laflora.pl/regulamin