O produkcie
- Jaka jest różnica między kwiatami, które oznaczone są jako “kwiaty od ogrodnika” i tymi bez takiego oznaczenia?
- Czym są kosze prezentowe SODO?
- Czy można złączyć dwa bukiety w jeden?
- Czy można skomponować swój bukiet?
- Wymiary wieńców i wiązanek pogrzebowych.
- Wymiary bukietów mieszanych i bukietów róż.
- Czy do bukietu kwiatów mogę dodać bilecik z moimi życzeniami?
- Czy odbiorca będzie wiedział od kogo jest bukiet?
- Czy jest możliwość dołączenia prezentu od siebie do kwiatów?
- Czy do wieńców i wiązanek pogrzebowych można dołączyć szarfę?
Proces składania zamówienia
- Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby mogło być zrealizowane tego samego dnia?
- Czy mogę złożyć zamówienie poza godzinami pracy biura?
- Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
- Jak złożyć zamówienie na wieńce i wiązanki pogrzebowe?
- Czy zamówienie można złożyć na konkretną godzinę?
- W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Dostawa i śledzenie zamówienia
- Czy bukiet może być dostarczony do miejsc publicznych, takich jak biuro, zakład pracy, szpital itp.?
- W jakie dni tygodnia dostarczamy bukiety?
- Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
- Czy bukiety są dostarczane do rąk własnych?
- Czy trzeba znać cały adres dostawy czy wystarczy numer telefonu?
- Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo w domu?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Gdzie dostarczamy wieńce i wiązanki pogrzebowe?
Reklamacje i zwroty
- Jak wygląda proces reklamacji?
- Po jakim czasie od anulacji zamówienia lub uznaniu reklamacji, środki zostaną zwrócone na moje konto?
Jaka jest różnica między kwiatami, które oznaczone są jako “kwiaty od ogrodnika” i tymi bez takiego oznaczenia?
Kwiaty od ogrodnika są dostarczane z naszego magazynu w Gdańsku za pośrednictwem firmy zewnętrznej DHL. Reszta kwiatów z oferty jest dostarczana pod wskazany adres przez kuriera lokalnej kwiaciarni.
Czym są kosze prezentowe SODO?
Kosze prezentowe SODO to wyjątkowe zestawy upominkowe, które wypełnione są najlepszymi słodyczami, herbatą, kawą i różnymi rodzajami alkoholi. Opakowanie jest biodegradowalne, a produkt można spersonalizować, wybierając odpowiednią obwolutę i dodając bilecik z własnymi życzeniami.
Czy można złączyć dwa bukiety w jeden?
W przypadku bukietów od ogrodnika - nie jesteśmy w stanie stworzyć większego bukietu, ponieważ pudełko, w którym jest wysyłany bukiet ma ograniczone wymiary, a ilość kwiatów w największej wersji wielkościowej jest już maksymalną wielkością, która do takiego pudełka się zmieści.
Jeśli chodzi o resztę bukietów - wystarczy dodać do koszyka dwa te same bukiety, a w pole “Uwagi” wpisać prośbę o złączenie tych dwóch bukietów w jeden.
Czy można skomponować swój bukiet?
Podczas składania zamówienia, można wybrać ilość róż oraz tulipanów. Opcja ta jest dostępna w bukietach o nazwie:
-bukiet od 7 do 1000 róż z przybraniem
-różowe róże od 7 do 1000
-jasne róże od 7 do 1000
-herbaciane różę od 7 do 1000
-czerwone tulipany od 11 do 500 szt
-kolorowe tulipany od 11 do 500 szt
Wymiary wieńców i wiązanek pogrzebowych
Wieńce pogrzebowe mają średnicę około 110–120 cm.
Średnica wiązanki pogrzebowej zależy od sposobu jej ułożenia przez florystkę, dlatego może się nieznacznie różnić i nie da się podać jednej stałej wartości. Najczęściej oscyluje to w granicach wymiaru 60x40cm.
Wymiary bukietów mieszanych i bukietów róż.
Bukiety są dostępne w trzech rozmiarach: małym, średnim i dużym. Różnią się one liczbą kwiatów, którą można znaleźć przy opisie każdego bukietu na stronie. Wielkość bukietu kwiatów zależy od kompozycji stworzonej przez florystkę, dlatego może się nieco różnić i trudno określić jedną konkretną średnicę.
Róże są dostępne w kilku długościach:
Krótkie - ok. 40cm długości
Średnie - ok. 50-60cm długości
Długie - ok. 70-80cm długości
Czy do bukietu kwiatów mogę dodać bilecik z moimi życzeniami?
Tak, podczas składania zamówienia, w polu “bilecik” należy wpisać treść życzeń, która będzie doręczona wraz z bukietem. Bilecik jest darmowy, a maksymalna liczba słów, to 250.
Czy odbiorca będzie wiedział od kogo jest bukiet?
Jeśli nadawca w bileciku nie zdradzi swoich danych - przesyłka automatycznie stanie się anonimowa.
Czy jest możliwość dołączenia prezentu od siebie do kwiatów?
Niestety nie ma możliwości, by dołączyć do zamówienia prezentu spoza naszej oferty na stronie internetowej.
Czy do wieńców i wiązanek pogrzebowych można dołączyć szarfę?
Szarfę dołączamy do wieńców i wiązanek pogrzebowych bezpłatnie. Własną treść należy wpisać w pole "treść szarfy".
Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby mogło być zrealizowane tego samego dnia?
Bukiety z lokalnej kwiaciarni mogą być doręczone jeszcze tego samego dnia w najbliższym możliwym przedziale godzinowym (najwcześniej w ciągu 2 godzin). Zamówienia na dzień bieżący od poniedziałku do piątku przyjmujemy do godziny 17:00, natomiast zamówienia na weekend przyjmujemy maksymalnie do godziny 15:00 w sobotę.
Czy mogę złożyć zamówienie poza godzinami pracy biura?
Zamówienia można składać przez całą dobę za pośrednictwem naszej strony internetowej www.laflora.pl
Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Nie trzeba zakładać konta, aby złożyć zamówienie. Można dokonać zakupu jako “gość”.
Jak złożyć zamówienie na wieńce i wiązanki pogrzebowe?
1. Najpierw należy dodać wybrany wieniec/wiązankę do koszyka (uprzednio zaznaczając datę dostawy oraz wielkość kompozycji) i kliknąć przycisk "dodaj do koszyka"
2. Kiedy pojawi się wstępne podsumowanie, należy wybrać "przejdź dalej"
3. Następnie pojawia się formularz, który należy uzupełnić zgodnie z poniższą instrukcją:
Należy uzupełnić pole "treść szarfy" (szarfa jest darmowa), a w dodatkowych uwagach do zamówienia podać dokładną godzinę rozpoczęcia ceremonii pogrzebowej.
W danych odbiorcy należy wpisać:
Imię: śp. (imię osoby zmarłej)
Nazwisko: (nazwisko osoby zmarłej)
Nazwa firmy: (kaplica/kościół/dom pogrzebowy)
Ulica i numer: (adres kaplicy/kościoła/domu pogrzebowego)
Kod pocztowy: (jeśli nieznany to 11-111)
Miasto: (miejscowość)
Telefon: (można podać jeszcze raz do siebie bądź do osoby, która zna szczegóły związane z pogrzebem)
Czy zamówienie można złożyć na konkretną godzinę?
Na ważne uroczystości, takie jak ślub czy ceremonia pogrzebowa, kwiaty, wieńce i wiązanki możemy dostarczyć na konkretną godzinę. Po wybraniu przedziału czasowego i przejściu do koszyka, w polu “Uwagi” należy wpisać konkretną godzinę dostawy, na którą kurier dostarczy zamówienie. Poza wspomnianymi uroczystościami nie ma możliwości, by zawęzić godziny dostawy.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Wybór płatności jest końcowym etapem składania zamówienia.
Opcje płatności to:
-przelew tradycyjny
-karta kredytowa
-PayPal
-Blik
-PayU
Nie ma możliwości płatności gotówką przy odbiorze.
Czy bukiet może być dostarczony do miejsc publicznych, takich jak biuro, zakład pracy, szpital itp.?
Bukiet może być dostarczony do miejsc publicznych, jednak należy podać dokładny adres, w tym piętro i nazwa lokalu, a wszelkie dodatkowe informacje prosimy wpisać w polu "Uwagi".
W przypadku szpitala, oprócz pełnego adresu, należy dodać informację o oddziale, piętrze, a nawet o sali, w jakiej możemy znaleźć wskazaną osobę.
Ze względu na obowiązujące przepisy RODO, przed złożeniem zamówienia warto sprawdzić, czy dany oddział przyjmuje kwiaty oraz czy kurier będzie mógł wejść na konkretny oddział i dostarczyć bukiet do odbiorcy. Należy również pamiętać, że w niektórych miejscach publicznych kurier może wejść tylko do określonego punktu, a dalej wstęp jest wzbroniony. W takim przypadku kurier może zostawić bukiet u innej osoby na miejscu lub odbiorca może podejść po odbiór bukietu osobiście.
W jakie dni tygodnia dostarczamy bukiety?
Wszystkie bukiety (poza kwiatami od ogrodnika) dostarczamy przez cały tydzień.
Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
Przy zamówieniach, które są dostarczane za pośrednictwem lokalnych kwiaciarni, wszystkie informacje są wysyłane drogą mailową.
Kwiaty od ogrodnika oraz pudełka SODO są doręczane przez kuriera DHL. Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18, a zamówienie należy złożyć min. 2 dni wcześniej. Nie ma możliwości wybrania godziny doręczenia.
Sposób śledzenia przesyłki:
1) Klient dostaje informację drogą mailową od DHL, że przesyłka jest w trakcie przygotowania przez naszą firmę.
2) Po przygotowaniu paczki, odbiorca dostaje automatycznego smsa od DHL z informacją o nadaniu oraz możliwością przekierowania przesyłki do automatu DHL BOX, a nadawca otrzymuje informację mailową o przekazaniu przesyłki w dalszą drogę.
Czy bukiety są dostarczane do rąk własnych
Kurier stara się dostarczyć bukiet do rąk własnych, jednak nie zawsze jest to możliwe.
Na prośbę klienta, kurier może zostawić bukiet przy drzwiach. Taką prośbę należy wpisać w pole “Uwagi”. Nie ponosimy odpowiedzialności za bukiet pozostawiony na życzenie klienta przy drzwiach lub u osób trzecich (sąsiadów).
Czy trzeba znać cały adres dostawy czy wystarczy numer telefonu?
Podczas składania zamówienia, należy podać prawidłowy adres dostawy: ulicę, numer bloku/domu oraz mieszkania, kod pocztowy i miejscowość. Kurier nie ustala na własną rękę miejsca, gdzie aktualnie znajduje się odbiorca.
Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo w domu?
W tym przypadku, kurier kontaktuje się z odbiorcą w celu ustalenia czy czas nieobecności to kwestia kilku minut czy dłuższego czasu. Jeśli jest to kilka minut, kurier jest w stanie poczekać, natomiast jeśli ten czas jest dłuższy lub odbiorca nie odbiera - kwiaty wracają na kwiaciarnię, a nadawca otrzymuje informację mailową z adresem kwiaciarni, z której można odebrać bukiet osobiście. Możemy także podjąć ponowną próbę doręczenia, jednakże każda taka kolejna próba wiąże się z naliczeniem opłaty za dostawę. Wszystkie potrzebne informacje każdorazowo zostaną opisane w mailu. Kurier, na prośbę nadawcy może zostawić bukiet pod drzwiami, jednak musi mieć na to jasną zgodę, którą należy wpisać podczas składania zamówienia w polu “Uwagi”.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie przyjmujemy zamówień z odbiorem osobistym w kwiaciarni.
Gdzie dostarczamy wieńce i wiązanki pogrzebowe?
Wieńce i wiązanki pogrzebowe dostarczamy do kaplicy, kościoła lub domu pogrzebowego. Nie dostarczamy kwiatów bezpośrednio na grób.
Jak wygląda proces reklamacji?
W celu złożenia reklamacji, należy napisać maila na biuro@laflora.pl przedstawiając powód reklamacji oraz załączyć wyraźne zdjęcia bukietu, najlepiej od góry i z boku, aby dział reklamacyjny mógł poprawnie zweryfikować poprawność bukietu pod kątem jakości/świeżości/kompletności/poprawności wykonania.
Mail zostanie rozpatrzony przez dział reklamacyjny niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni.
Po jakim czasie od anulacji zamówienia lub uznaniu reklamacji, środki zostaną zwrócone na moje konto?
Środki zostaną zwrócone na konto niezwłocznie, a maksymalny czas na zwrot środków to 14 dni.