Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% zniżki!


Jaka jest różnica między kwiatami, które oznaczone są jako “kwiaty od ogrodnika” i tymi bez takiego oznaczenia?

Kwiaty od ogrodnika są dostarczane z naszych magazynów w Gdańsku, firmą zewnętrzną DHL. Reszta kwiatów z oferty jest dostarczana pod wskazany adres przez kuriera lokalnej kwiaciarni.


Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby mogło być zrealizowane tego samego dnia?

Bukiety z lokalnej kwiaciarni mogą być doręczone jeszcze tego samego dnia, najwcześniej w ciągu 2 godzin, jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone od poniedziałku do piątku do godziny 17:00. Kwiaty mogą być doręczone w sobotę lub niedzielę, jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do soboty do godziny 15:00.


W jakie dni tygodnia dostarczamy bukiety?

Wszystkie bukiety (poza kwiatami od ogrodnika) dostarczamy przez cały tydzień.


Kwiaty od ogrodnika - dostawa; sposób śledzenia przesyłki.

Wszystkie kwiaty od ogrodnika oraz pudełka SODO są wysyłane przez firmę zewnętrzną DHL. Dostarczane są od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18, a zamówienie należy złożyć min. 2 dni wcześniej. Nie ma możliwości wybrania godziny dostawy.

Sposób śledzenia przesyłki:

1) Klient dostaje informację drogą mailową od DHL, że przesyłka jest w trakcie przygotowania przez naszą firmę.
2) Po przygotowaniu paczki, odbiorca dostaje automatycznego smsa od DHL z informacją o nadaniu oraz możliwością przekierowania przesyłki do automatu DHL BOX.


Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Przy zamówieniach, które są dostarczane za pośrednictwem lokalnych kwiaciarni, wszystkie informacje są wysyłane drogą mailową.


Czy mogę złożyć zamówienie poza godzinami pracy biura?

Zamówienia można składać przez całą dobę za pośrednictwem naszej strony internetowej biuro@laflora.pl


Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba zakładać konta, aby złożyć zamówienie. Można dokonać zakupu jako “gość”.


Czy bukiet może być dostarczony do miejsc publicznych, takich jak biuro, zakład pracy, szpital itp.?

Bukiet może być dostarczony do miejsc publicznych, jednak należy podać dokładny adres, w tym piętro i lokal, a wszelkie dodatkowe informacje prosimy wpisać w polu "Uwagi".

W przypadku szpitala, oprócz pełnego adresu, należy dodać informację o oddziale.

Ze względu na obowiązujące przepisy RODO, przed złożeniem zamówienia warto sprawdzić, czy dany oddział przyjmuje kwiaty oraz czy kurier będzie mógł wejść na konkretny oddział i dostarczyć bukiet do odbiorcy. Należy również pamiętać, że w niektórych miejscach publicznych kurier może wejść tylko do określonego punktu, a dalej już nie przejdzie. W takim przypadku kurier może zostawić bukiet u innej osoby na miejscu lub odbiorca może podejść po odbiór bukietu osobiście.


Czy bukiety są dostarczane do rąk własnych?

Kurier stara się dostarczyć bukiet do rąk własnych, jednak nie zawsze jest to możliwe.

Za prośbą klienta, kurier może zostawić bukiet przy drzwiach. Należy wpisać to w polu “Uwagi”. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawiony bukiet przy drzwiach oraz u osób trzecich.


Czy trzeba znać cały adres dostawy czy wystarczy numer telefonu?

Podczas składania zamówienia, należy podać prawidłowy adres dostawy: ulicę, numer bloku/domu oraz mieszkania, kod pocztowy i miejscowość. Kurier nie ustala na własną rękę miejsca, gdzie aktualnie znajduje się odbiorca.


Czy można skomponować swój bukiet?

Podczas składania zamówienia, można wybrać ilość róż oraz tulipanów. Opcja ta jest dostępna w bukietach o nazwie: bukiet od 7 do 1000 róż z przybraniem oraz kolorowe tulipany od 11 do 500 szt.


Czy zamówienie można złożyć na konkretną godzinę?

Na ważne uroczystości, takie jak ślub i pogrzeb, kwiaty, wieńce i wiązanki możemy dostarczyć na konkretną godzinę. Po wybraniu przedziału czasowego i przejściu do koszyka, w polu “Uwagi” należy wpisać konkretną godzinę dostawy, na którą kurier dostarczy zamówienie. Poza ślubami i pogrzebami nie ma możliwości zawężania godzin dostawy.


Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo w domu?

W tym przypadku, kurier kontaktuje się z odbiorcą w celu ustalenia czy czas nieobecności to kwestia kilku minut czy dłuższego czasu. Jeśli jest to kilka minut, kurier jest w stanie poczekać, natomiast jeśli ten czas jest dłuższy lub odbiorca nie odbiera - kwiaty wracają na kwiaciarnię, a nadawca otrzymuje informację mailową z adresem kwiaciarni, z której można odebrać bukiet osobiście lub za ponowną opłatą za dostawę, kurier podejmie ponowną próbę doręczenia - wszystkie potrzebne informacje zostaną opisane w mailu. Kurier może zostawić bukiet pod drzwiami, jednak musi mieć na to jasną zgodę-należy to wpisać podczas składania zamówienia w polu “Uwagi”.


Czy do bukietu kwiatów mogę dodać bilecik z moimi życzeniami?

Tak, podczas składania zamówienia, w polu “bilecik” należy wpisać treść życzeń, która będzie doręczona wraz z bukietem. Bilecik jest darmowy, a maksymalna liczba słów, to 250.


Czy odbiorca będzie wiedział od kogo jest bukiet?

Jeśli w bileciku odbiorca nie wpisze swoich danych, to przesyłka będzie anonimowa.


Czy jest możliwość dołączenia prezentu od siebie do kwiatów?

Nie ma możliwość dołączenia prezentu od siebie do kwiatów.


W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Wybór płatności jest na końcowym etapie składania zamówienia.

Opcje płatności to:

-przelew tradycyjny
-karta kredytowa
-PayPal
-Blik
-PayU

Nie ma możliwości płatności gotówką przy odbiorze.


Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienia nie można odebrać osobiście.


Czy można złączyć dwa bukiety w jeden?

W przypadku bukietów od ogrodnika, które mają określoną ilość kwiatów, nie jesteśmy w stanie stworzyć większego bukietu, ponieważ pudełko, w którym jest wysyłany bukiet ma ograniczone wymiary.

Jeśli chodzi o resztę bukietów, to należy dodać do koszyka dwie pozycje i w polu “Uwagi” napisać prośbę o złączenie tych dwóch bukietów w jeden.


Wymiary wieńców pogrzebowych.

Wieńce pogrzebowe - 110-120 cm średnicy.


Wymiary wiązanek pogrzebowych.

Średnica wiązanki pogrzebowej zależy od sposobu jej ułożenia przez florystkę, dlatego może się nieznacznie różnić i nie da się podać jednej stałej wartości.


Wymiary bukietów kwiatów.

Bukiety są dostępne w trzech rozmiarach: małym, średnim i dużym. Różnią się one liczbą kwiatów, którą można znaleźć przy opisie każdego bukietu na stronie.

Wielkość bukietu kwiatów zależy od kompozycji stworzonej przez florystkę, dlatego może się nieco różnić i trudno określić jedną konkretną średnicę.

Róże są dostępne w kilku długościach:
Krótkie - ok. 40cm długości
Średnie - ok. 50-60cm długości
Długie - ok. 70-80cm długości


Gdzie dostarczamy wieńce i wiązanki pogrzebowe?

Wieńce i wiązanki pogrzebowe dostarczamy do kaplicy lub Kościoła. Nie dostarczamy ich na grób.


Czy do wieńców i wiązanek pogrzebowych można dołączyć szarfę?

Szarfę dołączamy do wieńców i wiązanek pogrzebowych bezpłatnie. Treść szarfy proszę wpisać w pole "bilecik".


Jak złożyć zamówienie na wieńce i wiązanki pogrzebowe?

1. Najpierw należy dodać wybrany wieniec/wiązankę do koszyka (uprzednio zaznaczając datę dostawy oraz wielkość kompozycji) i kliknąć przycisk "dodaj do koszyka"
2. Pojawia się podsumowanie, należy wybrać "przejdź dalej"
3. Pojawia się formularz, który należy uzupełnić zgodnie z poniższą instrukcją:

W treści bileciku należy wpisać treść szarfy (szarfa jest darmowa), a w dodatkowych uwagach do zamówienia podać dokładną godzinę rozpoczęcia ceremonii pogrzebowej.

W danych odbiorcy należy wpisać:
Imię: śp. (imię osoby zmarłej)
Nazwisko: (nazwisko osoby zmarłej)
Nazwa firmy: (kaplica/kościół)
Ulica i numer: (adres kaplicy / kościoła)
Kod pocztowy: (jeśli nieznany to 11-111)
Miasto: (miejscowość)
Telefon: (można podać jeszcze raz do siebie bądź do osoby, która zna szczegóły związane z pogrzebem)


Jak wygląda proces reklamacji?

W celu złożenia reklamacji, należy napisać maila na biuro@laflora.pl przedstawiając powód reklamacji oraz załączyć wyraźne zdjęcia bukietu, najlepiej od góry i z boku, aby dział reklamacyjny mógł poprawnie zweryfikować kwiaty znajdujące się w bukiecie.

Mail zostanie rozpatrzony przez dział reklamacyjny niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni.


Po jakim czasie od anulacji zamówienia lub uznaniu reklamacji, środki zostaną zwrócone na moje konto?

Środki zostaną zwrócone na konto niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni.